vad är en vän....

Tankarna tar mig till "vad är en vän" ?? Tänker rätt snabbt att jag är faktiskt berikad med en massa vänner, Och då har jag alla slags vänner .

Vänner som jag pratar med varje dag
 
Vänner som jag bara pratar med ibland, men vi vet var vi har varandra iallafall.

Vänner som jag tänker på väldigt ofta men utav olika anledningar så har vi ingen kontakt just nu , och det är just en sådan vän som jag tänkte på välldigt mycke just nu, det fick mig att bli lite ledsen i ögat. Jag slängde i väg ett mail till henne på facebook för det så vi hörs av idag och det är pga hennes omständigheter Hon orkar inte prata med mig nu tror jag hon skäms ( pga hur hennes liv ser ut nu) men jag har sagt till henne att jag finns här i vått och torrt för det är ju så en vän ska vara.


Mina vänner som jaghar hoppas jag att dom vet att min dörr alltid står öppna för dom....


Puss på er mina vänner!!!


Kommentarer
Postat av: madelene

You are me friend forever....Räknar mig till en i din skara av nära vänner,du skulle bara våga säga ngt annatS



puzz o kjam

2010-07-13 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0