GBP= Gastric bypass

Min väntan är enorm, nu har det gått 1 månad sedan Ersta registrerade min remiss
och dom sa att jag skulle få komma på bedömnings möte inom 3 månader.

Jag känner att det är ingen mening och ringa och tjata då kanske dom stoppar en underst i högen *ASG*

Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge brukar man ju säga.
Medans jag väntar så följer jag några bloggar på dom som redan gjort denna operation, jag älskar att läsa dom.


Här ser ni magsäcken till vänster hur den är innan operation och sen till höger efter operation


Main Coon

Jag är så sugen på en Main Coon katt , en hane som skall vara hur stor som helst .

Jag har kollat runt lite på uppfödare och så men jag har ingen panik, utan väntar in det bästa.



Denna är så vacker



Hanarna kan väga upp till 8 kg.....det är en sådan bamsing som jag vill ha.


Att Vara Stark....


ny header


Glitter Text @ Glitterfy.com

Denna skulle jag vilja ha som header......


Min Söting


Grattis på 23 årsdagen

Min x-tra son fyller 23 år idag
Grattis Ove!!

Pappan till mina barn hade 3 pojkar från ett tidigare äktenskap och vi har fått kontakt igen mycket Kul!!


O z z i



Våran lilla bebis Ozzi hon är en blandning mellen DevonRex/Norskskogskatt


L å å å n g F r e d a g

Denna dag gör verkligen själ för sitt namn, men jag har gett mig tusan på att innan helgen är slut skall jag ha pakat ner allt i klädkammaren.
Jag har nu pakat 10 st kartonger och det verkar aldrig ta slut där inne......

I kväll blir det en date med Nadia, vi ska göra en rolig sak men den är forfarande hemlig....

Hoppas hon har barskåpet fullt för jag e party sugen..hehehe


Lite utav mina kartonger jag lyckats packa, men det står fler i köket...


Hockey

Min son har tjatat ihjl sig på att få börja spela hockey, jag har sagt sen.....

Men det roliga är att han har sprungit nere i hockey hallen så en dag ringer det en "pappa" och säger låt grabben spela.....

Så igår fick han gå på sin första hockey träning, jag lovar er han var sååå glad och helt slut efter träningen.
Det värsta nu är att fotbollen och hockeyn krockar , så jag funderar på att om han skall strunta i AIK
och bara spela i ngt fotbollslag i närheten han är dock bara 8 år.


Regatta Bay



Skall prova detta idag hoppas det är gött.......


Bajens Brudar!!!!

som ni vet så klappar mitt hjärta för Bajens Brudar!!!

tyckte denna bild var kul....


RSS 2.0