GBP= Gastric bypass

Min väntan är enorm, nu har det gått 1 månad sedan Ersta registrerade min remiss
och dom sa att jag skulle få komma på bedömnings möte inom 3 månader.

Jag känner att det är ingen mening och ringa och tjata då kanske dom stoppar en underst i högen *ASG*

Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge brukar man ju säga.
Medans jag väntar så följer jag några bloggar på dom som redan gjort denna operation, jag älskar att läsa dom.


Här ser ni magsäcken till vänster hur den är innan operation och sen till höger efter operation


Kommentarer
Postat av: Anncha

Hej, jag gjorde min Gastric på Ersta 17/3 och mår toppen. När jag låg där hörde jag av 2 tjejer som OP sig samtidigt att man kunde sätta upp sig på en återbudslista. Dessa 2 hade blivit uppringda dagen innan o bara tjopp fått åka in och operera sig dagen efter =)

Så ring o hör om detta! Lycka till.

2010-04-18 @ 12:58:15
URL: http://annchasnyaliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Emmie

Hejhej, självklat fixar jag en design!:D

50 kr så fixar jag hela bloggen :)

Skicka över bilder och sådär .

Kram

2010-04-18 @ 20:51:45
URL: http://therockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0