Söndag....

Sista dagen på denna helgen det går så fort, vart tar helgen vägen????

I onsdags så var dom och spelade in en film här utanför mig så dom ville ha en lampa i mitt vardagsrum och det var ju helt okej, sen när dom hämtade den frågade jag var det var för film då var det ngn polisfilm men Rolf Lassgård i huvudrollen som skulle vissas på svt i höst ( 2 st avsnitt a´90 min) Coolt, för att  ha lampan i min lägenhet i ca 3 timmar fick jag 500 kr och 2 st biobiljetter.

Nu ska jag och sonen äta frukost...Dotter inte hemma, henne har jag inte sett på hela helgen men jag vet vart hon är det är huvudsaken, hon är duktig på att höra av sig , men det vet hon att hon måste annars måste hon hem.....

Fina Dotter...puss puss på dej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0