Vårdgarantin

Idag kom brevet om min dotters utredning pga hennes koncetrationsvårigheter, dom skrev att vänte tiden var lång 6-12 månader Men att jag kunde åberopa vårdgarantin, så det låg med en lapp om vart jag skulle ringa ngn stans och åberopa detta
Så jag ringde och då sa hon att dom att nu skulle jag få en tid inom 3 månader .
Jag fattar ingenting , tror att dom skickar en på en privat klinik men det är ju skit samma hon måste ju utredas och sen vart det blir är ju skitsamma.
Så nu är det bara att vänta på nästa brev :)





Bollen är i rullning!!


Kommentarer
Postat av: maddis

Utnyttja vårdgaratin ett HETT tips bara....

Behöver du veta mer om detta hör av dig jag är EXPERT på vårdgaratin,annars får du verkligen vänta i 6-12månader jag lovar...



Kjam gumman

2010-03-24 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0