GAAAHaaaaaaa

Fick ingen tid hos naprapaten idag han var fulbokad
Men i morgon 10:30 skall han få ge min stakars rygg en massa ström, det är så skönt skulle kunna liggqa där hela dagen och få ström i mig...hahahah.

Allmänt tonårstjafs mellan dotter och hennes kompis vilket nu tydligen vissade sig att min dotter var inte inblandad ens , men hon får jämt skiten för det mesta även fast hon inte varit i närheten ens, Ngn kompis till min dotter hade tagit henne i försvar och skickat iväg ngt otrevligt sms vilket då tolkades att det kom ifrån min dotter att hon hade bett om att detta skulle skickas....tröttsamt!!!!

Jag vet att min dotter kan hon med men hon brukar inte vara elak , sen kan hon säga konstiga saker för att hon har svårt att uttrycka sig men ALDRIG att hon är elak med flit.

Det är tur att jag kan behålla mitt lugn när det händer sådan här saker , för det är det ju inte alla föräldrar som kan inga namn nämnda

jag har dom senaste månaderna blivit jäkligt lugn och förstående när det gäller saker om min dotter , förut kunde jag skälla ut henne efter noter men har som sagt nu insett att det inte alltid kan vara hennes fel , vilket det har vissat sig oxå att det inte är, Oj min dotter har fått mycket skit för saker hon inte gjort och inte sagt ....Sorry världens bästa dotter ...pusss !!!
Men hon märker skillnad på mig oxå, hon öppnar sig mer för mig nu när hon vet att jag inte går i taket, vilket är skönt nu när hon är i sin tonårsperiod och jag vet ju hur jag var i den åldern Tur att det är pr
eskiberat

Nä nu skall jag jobba lite och göra det jag skall göra .

See yooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0