2010-03-09 Början på mitt nya liv .......

Idag hoppas jag att mitt nya liv börjar , då jag har varit hos doktorn i morse för att jag vill ha en remiss till Ersta för en Gastric ByPass operation........

Remissen skall skickas i väg då jag var där för första gången sep -07 men då tyckte inte min läkare att jag skulle behöva en sådan operation så hon skickade mig till dietist, vilket inte gav så mycket , Augusti -08 gick jag med i viktväktarna fö rhundrade gången gick ner 15 kg och det var i feb -09 och då kände jag mig nöjd och slutade, vilket nu då har resulterat i att jag gått upp dom 15 kg som jag gick ner + 5 kg till.....alltså 20 kg på 1 år.

Detta funkar inte jag kommer inte överleva mina barn coh deras barn!!

Detta är sista utvägen och jag vet att det funkar då jag har 2 st kompisar som gjort denna operation och när jag ser hur bra dom mår så vill jag oxå må så bra.

Jag har haft många tankar och åsikter om denna operation, åsikterna har jag haft som att man gör det lätt för sig , men dom har ändrats genom årens gång.
Det är faktiskt inte ALLA som klarar av att gå ner 30-40 kg vilket jag kommer att behöva göra för att få ett normalt BMI .

see you!!!

//Fia med knuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0